1. Základní údaje

Hilarem - obojky, postroje

AQUA FISH
Podvinný mlýn 2126/1
Libeň (Praha 9)
190 00 Praha

IČ: 25942620
DIČ: CZ25942620

Doručovací adresa a adresa pro případné osobní převzetí zboží:

Hilarem - obojky, postroje
Javorová 406
541 01 Trutnov
tel. 777 741 203
email hilarem@seznam.cz

2. Objednávka zboží

Veškeré zboží je vyráběno na míru podle přání zákazníka, zboží tedy není skladem a je nutno počítat s delší dodací lhůtou (cca 2 týdny). Zboží je ušito přímo podle oficiální objednávky na e-shopu - veškerá speciální přání je nutné psát do poznámky na konci objednávky, na objednávky v e-mailu nebo na Facebooku nebude brán zřetel. 
Umožňujeme pouze platbu předem. Fakturu vystavujeme dodatečně, očekávejte ji tedy v balíčku s objednávkou. 

Pokud si nejste jistí objednávkou a nevíte si rady např. s měřením pejska, ozvěte se nám na hilarem@seznam.cz nebo  telefonicky na tel. 777 741 203.

3. Doprava a dodání zboží

Zboží se snažíme odeslat do 14 dnů po přijetí platby. Využíváme společnost PPL (doručení do 24 hodin od převzetí objednávky) a Českou poštu (doručení do týdne, většinou do třech dnů, od převzetí objednávky). Další možností je osobní převzetí v Trutnově. 

Doprava ČR PPL, platba předem - 109 Kč
Doprava SK PPL, platba předem - 205 Kč
Osobní převzetí - zdarma

4. Údržba zboží

Veškeré zboží lze mýt v pračce při nízké teplotě, vzorované látkové věci (vzorované postroje, vodítka, obojky) čištěte ručně.

5. Výměna zboží

V ojedinělých případech se může stát, že majitel špatně změří psa a obojek/postroj mu nesedí. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat, nejlépe pošlete i fotku psa s daným obojkem či postrojem. Ve většině případů se lze dohodnout na přešití zboží za poplatek. Zboží vyrobené na zakázku nelze vyměnit ani vrátit dle §1837 odst. d) Obchodní zákoníku. Zboží, které není vyhotoveno na zakázku vyměňujeme do 14 dní, možno i vrácení peněz bez udání důvodů. 

5. Záruka a reklamace

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, které má zboží při převzetí kupujícím, a které se vyskytnou během záruční lhůty.  Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené nesprávným používáním, mechanickým poškozením či nesprávným skladováním. Dále se záruka nevztahuje na výrobky se stuhou, jelikož tyto výrobky jsou považovány pouze za vycházkové a "módní". Stuhy jsou náchylné na odírání, proto doporučujeme se spíše rozhodnout pro výrobky s popruhem či látkou.

V případě, že zákazník na výrobku v záruční lhůtě objevil výrobní vadu, má právo na reklamaci zboží. Pokud se zákazník rozhodne zboží reklamovat, prosíme o této skutečnosti informovat dodavatele emailem. Zboží je následně třeba doporučeně zaslat (ne na dobírku) na doručovací adresu dodavatele spolu s popisem vady a dokladem o koupi, vaší adresou a emailem.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní od převzetí zboží dodavatelem.